מיתוג ושיווק
מיטל בוגנים - צלמת
מיטל היא צלמת מוכשרת המתמחה בשני תחומים עיקריים :
צילומי אירועים כולל בוקים
צילום אדריכילי ועיצוב פנים

סיפור הפרוייקט:
מיטל היא צלמת מוכשרת המתמחה בשני תחומים עיקריים :
צילומי אירועים כולל בוקים
צילום אדריכילי ועיצוב פנים
היא עשתה עבורי, בכשרון רב, צילמים של ביגוד לקבוצת טריאתלון.
כשהבנתי שאין לה נראות מבוססת הצעתי שנעשה תהליך קצר מעסק למותג.
את שלב העיצוב הרחבנו למספר פגישות מיקוד, בהן עבדנו על דיוק השירותים, קהל היעד,תמחור, ובנית תוכנית להמשך עבודה.
הקונספט שבחרנו לעיצוב נשען על ערך ה״אותנטיות״, המשתקף היטב בצילומים שלה ובאישות החמה והנדיבה שלה.
העיצוב נדרש לתת פתרון לשני התחומים.
הלוגו בנוי מר״ת של שמה באנגלית, והצורה הנוצרת מחיבור האותיות מזכירה פרפר.
חיבור אותיות שהופך לסמל גרפי הוא זכיר וקליט, הפרפר מרמז על העדינות שלה, החום האנושי והאותנטיות שהיא מביאה עמה ומשקף את הרגעים הקסומים שהיא מתעדת עבור לקוחותיה.
הפשטות הצורנית, הפלטה החמה והעדינה, המתוגברת בנגיעות זהב משדרת מקצוענות ואלגנטיות.
לצורות הגרפיות הוספנו אלמנטים של פרחים המסמלים את החיבור לטבע
״שדה המשחקים״ בו נערכים צילומי הבוקים.
כדי לחזק את המסר, אני ממליצה להוסיף סלוגן, משפט מלווה ללוגו שאפשר להגיד בו עוד משהו על עצמך. במקרה של מיטל בחרנו: collecting moments. Creating memories.
המשפט מתאר את המהות של הצילום באירוע, מיטל אוספת רגעים באותנטיות ומייצרת זכרונות.
מלבד כרטיסי ביקור, עיצבנו גם את הנראות ברשתות החברתיות, הכנו כרטיסי ברכה שיצטרפו לאלבומים אותם היא מדפיסה לאחר האירוע.
תמדית מהודקת שמאחוריה חשיבה קונספטואלית התואמת את האסטרטגיה, מובילה גם שינוי בהתייחסות לעסק, תמחור מדוייק וקהל יעד רלוונטי.
תהליך בו נעשה שינוי מחשבתי המגובה בשינוי חזותי, משקף את הערכים והמסרים בצורה אותנתית וקוהרנטית.
הטיפול בכל הנקודות בו יש ללקוח השקה עם העסק שלנו, יוצר רצף אחיד ומסר ברור, המאפשר לו לזהות אותנו גם בהמשך.
אלבום התמונות של הפרוייקט






