top of page
לפרוייקטים

אסטרטגיית מותג

32Gi תזונת ספורט

המותג לתוספי תזונת ספורט 32GI מיוצר ומיובא מדרום אפריקה לישראל.
זהו הסיבוב השלישי שלו בארץ. מותג איכותי עם יתרונות רבים ונקודות חוזקה משמעותיות.

32Gi תזונת ספורט

סיפור הפרוייקט:

לתהליך הגענו כמעט במקרה, 


את טל כרמל אני מכירה מהספורט(ק) והוא פנה אלי לפני לראשונה במטרה לעצב לו כמה פריטים גרפיים, כדי להכין את הקרקע לחזרת המותג לארץ והחדרתו לשוק. מהשיחה הקצרה שערכנו הבנו שחסרה תוכנית החדרת המותג לשוק, יחד עם Henry Nachmias, השותף של טל החלטנו על תהליך אסטרטגי עם שלוש מטרות עיקריות:


1. סיום עיצוב ואיפיון האתר והכנתו כתשתית מכירתית ראשית

2. תוכנית אסטרגית להחדרת המותג לשוק

3. טיפול בנראות ובניית שפה מקומית שמשתלבת בזו האוניברסלית


------------------------


בהתהליך האסטרטגי שערכנו מספר מפגשים לחידוד החזון, הגדרת קהלי היעד,

גזרנו מטרות ויעדים שעל בסיסם בנינו תוכנית העבודה.


המושג מעטפת תזונתית הפך למגדלור בעשיה ובחשיבה על לקוחות הקצה ספורטאי עילית וחובבים.


הרחבנו את מעגל המשתמשים מטריאתלטים ואנשי ברזל לרצים בכל המרחקים, שחקני כדור למיניהם, מתאמני חדר כושר, שחיינים ואפילו נוער וילדים.


השלב האחרון היה אזרוח הנראות של המותג:


1. לוגו - ללוגו האוניברסלי הוספנו דגל ישראל כנגיעה מקומית


2. צבעוניות - לצבעי המותג (שחור וצהוב) הוספנו שני גוונים של כחול שהפכו לחלק מהפלטה הישראלית


3. מאגר תמונות - בנינו מאגר תמונות ראשוני של ספורטאים מתחומים שונים (כולל עיצוב ביגוד והדמיות) כבנק תמונות לאתר ולפרסומים השונים.

כיום שיש קבוצה גדולה של שגרירים ולקוחות אנחנו משתמשים בתמונות של ספורטאים וחובבים העושים שימוש במוצרים.


4. פונטים - בחירת פונטים לעברית לדפוס ודיגיטל


5. עיצוב האתר - איפשר לנו לגבש ולהדק את השפה המותגית, כתף על כתף עם אור מאיוסט שבנה את האתר ואחראי על השיווק הדיגיטלי.


עיצוב האתר והאלמנטים הגרפים שנדרשו כמו רולאפים, ביתן וציוד לאקספו מארזים, חולצות ופרסוצים שונים - סייעו בגיבוש השפה הגרפית של המותג.

התהליך כולו נעשה בשיתוף ואישור המותג העולמי.

יחד הצלחנו לתת למותג עולמי נראות ושפה מקומית

מה שהקנה לו זהות ישראלית.

אלבום התמונות של הפרוייקט

bottom of page