top of page

מיתוג אירועים פרטיים

תמונת הסופר/ת: הדס קלנר גולני - נושקההדס קלנר גולני - נושקה

איך לוקחים אסטרטגית מותג לתוך שמחה פרטית? איך משדרגים אירוע בכמה צעדים פשוטים בלי לפשוט את הרגל.


הזמנה דיגיטלית טור דה בר מצווה

בחודש האחרון חגגנו בחוג המשפחה את בר המצווה של בן הזקונים שלי.

אני ממתגת לא מעט אירועים פרטיים. וכשזו המשפחה שלי זו הזדמנות לנצל את סל הכישורים.

באירועים שלי, ללא שוני מהאירועים של הלקוחות שלי

המוטו שמנחה אותי: מקסימום אימפקט מינימום השקעה


קונספט

כמו בכל פרוייקט השלב הראשון הוא קונספט, לא חייבים משהו מורכב: אפשר תחביב, תחום ענין, ספורט, שחקן אהוב, ספר, סרט, סדרה, צילום יחודי, איור, משפט, בדיחה משפחתית וכו׳. כדאי תמיד לשאול את הילדים יש להם רעיונות מעולים.

כשבוחרים עולם שיש לו נראות מוכרת ושפה ויזואלית ברורה - קל מאוד להשתמש בזה לפיתוח נראות לאירוע.

במקרה שלנו בחרנו בתחביב של עומר - רכיבה על אופניים. הטור דה פראנס שנפתח באותו השבוע היה כר נרחב להשראה. מקור ההשראה מכתיב את הנראות - נשתמש בשפה הגרפית של הנושא, צבעוניות, אלמנטים גרפים וכו׳.

בחרתי סדרה של כרזות רטרו שנעשו בשנות ה90 לפרסום המירוץ, כטייק-אוף - איירתי את הראש של עומר והוספתי את חולצת הקבוצה בה הוא רוכב.

לפלטה השחורה-צהובה של הטור נוסף הסגול. ככותרת השתמשנו במשפט TOUR DE BAR MITZVA.

המשפט שליווה אותנו בשנת הבר-מצוה היה Enjoy the Ride והוא הפך למסר המוביל.








שפה גרפית

שפה גרפית היא החוקיות של העיצוב הנבנית סביב הלוגו/ האימג׳ המוביל.

אחרי שהקונספט סגור - כל האלמנטים שמשמשים בעיצוב הם השפה הגרפית: סגנון האיור, הצבעוניות, הפונטים, המשפט המלווה והליאוט. השימוש החוזר בשפה הגרפית בכל האלמטים המעוצבים יוצרת אחידות בעין ומערך עיצובי מוכר שמיצר אימפקט גדול בחלל האירוע.


לפריטים המועצבים ניתן להוסיף אלמנטים קנויים בצבעוניות שנבחרה כמו: בלונים, פרחים, סוכריות, מדבקות, מפיות, קשיות, שולחן ממתקים... העלות שלהם לא גבוה והם יהדהדו את הפריטים המעוצבים ויגבירו את האימפקט.




עלות מול תועלת

כדי להשיג מקסימום אימפקט על הנראות של האירוע - ועדין לשמור על התקציב, אני ממליצה לתכנן היטב באיזה פריטים שווה להשקיע בעיצוב, הפקה והדפסה ואיזה פריטים לקנות מוכנים.

כדי לבחור באיזה פריטים להשקיע תבדקו את החוויה של האורח אל מול העיצוב.

לדוגמא כרטיסי אורח עם מספר השולחן ושלטי מספר השולחן, הכרחים להתמצאות של האורח באירוע. הוא פוגש אותם מיד בכניסה ומחפש אותם, לכן, אפילו שאלו פריטים קטנים ההשפעה שלהם גדולה. כמו כן החזרתיות שלהם על כל שולחן ובכניסה מכפילה את האימפקט.

רול-אפ פריט יחסית גדול אך לא תמיד עושה את האימפקט הרצוי.

תבחרו למקם אותו בתוך חלל האירוע ולא בחוץ, כדי שיהיה נוכח בעין של האורחים. אפשר לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולהפוך אותו ללוח שעליו שמים מגנטים, כותבים עליו ברכות או מצטלמים לידו - האינטרקציה של האורחים עם הפריט תהפוך אותו למשמעותי ותגדיל את ההשפעה שלו על החלל.

מתנת ״תודה שהשתתפת״ -הפריטים האלו הם די טריקים, כיון שאנחנו לא רוצים להשקיע בהם כסף, מצד שני שלא יהיה סתמיים. אם תבחרו פריט שמהדהד את הקונספט זה תמיד יצור הקשר וזכרון שקשור לאירוע.

אנחנו בחרנו לתת תחתית ממותגת לכוס בירה, המתקשרת עם הצפיה בטור דה פרנס (ובכלל בספורט) בטלויזיה. כדי לחבר את המתנה לאירוע הבר-מצווה ארזנו אותן אחת אחת בשקית, שקנינו מראש המעוצבת כמו טלית.

המתנות עצמן הוצגו מתחילת האירוע בשולחן בכניסה יחד עם שוקולדים שקנינו בצבעי שפה הגרפית.

השולחן המעוצב הוסיף אימפקט לחלל כולו.



שאלת השאלות, האם לקחת מעצבת לאירוע?

זה כמובן תלוי תקציב, אין ספק שחשיבה קונספטואלית והוספה של פריטים מעוצבים תשדרג מאוד כל אירוע ותהפוך אותו חוויתי וזכיר לאורחים.

אז מה לבקש ממנה? תתמקדו בקונספט ובאימג׳ המרכזי/ לוגו אירוע, משם תוכלו לגזור צבעוניות ולהבין מה אפשר לקנות לבד ולהוסיף כדי להרחיב ולהדהד את העיצוב כך שיצור את האימפקט המשמעותי.

כשיש לוגו לאירוע לא חייבים לעצב את כל הפריטים במיוחד, אפשר להדפיס אותו על המתנות שתרצו לתת או אל הפריטים שקניתם.


מזל טוב, רק בשמחות.

עוד קצת תמונות מאירועים שונים שמיתגתי, מוזמנים לגנוב רעיונות.


קרדיט למיטל בוגנים הצלמת המוכשרת שמלווה אותי באירועים הפרטיים ובעסקים.





2 commenti

Valutazione 0 stelle su 5.
Non ci sono ancora valutazioni

Aggiungi una valutazione
Ospite
29 set 2024
Valutazione 5 stelle su 5.

יאייי

Mi piace

Ospite
01 ago 2024
Valutazione 5 stelle su 5.

מזל טוב לעומר ולכם. כמו תמיד השכלת אותי 😘

Mi piace
bottom of page